3/3

Annyira örülök, hogy a tegnapi nap nem vette el a kedvemet az egésztől.

Annyira boldog vagyok, hogy ez a nap megtörtént. 

Már korán reggel jól alakult minden. Felöltöztem, és elég lazára vettem ma, szóval melegítőbe voltam. Hailey lejött velem a földszintre, és nem kellett neki könyörögni mindenért. Betartotta azt, amit este ígért nekem, és jó kislány volt ma. Reggeliztünk, szépen megette az egészet, majd játszottunk egy kicsit, végül felöltöztünk, és elkészültünk az oviba. Minden annyira simán ment. Nevettünk, majd megmutattam neki az otthoni kutyusainkat. Imádta. Újra és újra megnézte róluk a képeket, és megtanulta a neveiket. Festettünk egy kicsit, majd elvittük oviba. Ma elsőnek én kisértem be őt. Elköszöntünk egymástól, és annyira büszke voltam rá: ő volt az egyetlen gyerek, aki nem sírt, hanem szépen levette a kabátját és egyszerűen elköszönt.

Ezután ahogy hazaértünk, gyorsan összepakoltam, takarítottam egy kicsit, majd ahogy Victoria elment boltba, itt maradtam Theoval. Egy idő után Dov is elment itthonról, így kettesben maradtam a kicsivel. Először teljesen kétségbeestem.

Mi a fenét kezdek vele, ha elkezd sírni? 

Mi van, ha rosszul fogom? 

Mi van, ha nem hagyja abba a sírást? 

MIT KELL VELE CSINÁLNI, NEM KAPTAM HASZNÁLATI ÚTMUTATÓT. 

De minden rendben ment szerencsére. Mosolyogtunk, ugráltunk, nevettük, játszottunk, pelust cseréltem, gügyögtem, majd miután megjött Victoria is és Dov is, nekiálltam ebédet csinálni magamnak. Gyors tojásrántotta, saláta, koktélparadicsom és egy fél avokádó. A tálalásom pedig annyira fancy volt, hogy még a szülők is megdicsérték. Köszike.

Majd Victoria és Theo átmentek Victoria tesójáékhoz. Dov is nem sokkal utánuk elment itthonról. Egyedül maradtam. Hátramaradt még a mosogató kipakolása, így kapcsoltam zenét, és nekikezdtem. Ezután még rengeteg időm volt, így megírtam egy rövidke cikket IDE, majd jöhetett egy kis netflix. Megnéztem a sorozatomból egy részt, kicsit kikapcsoltam az agyamat. Majd hazajöttek Theoék, és leültem velük. Néztem, ahogy Victoria nyugtatja, amikor nyűgös, vagy sír. Szükségem volt arra, hogy eltanuljam a trükkjeit. Tudni akartam, hogy hogyan tudom lenyugtatni könnyedén. Majd kicsit játszottam vele, amíg az anyukája sorozatot nézett.

Ahogy Dov hazajött Haileyvel, nem sokáig voltunk itthon, hiszen hivatalosak voltunk Victoria húgáékhoz. Nagyjából tíz percre laknak kocsival.

Itt volt az ideje, hogy megismerjem végre a lányokat. Tanyat és Taliat.

Annyira kellemeset csalódtam bennük. 

Taliaék háza teljesen más, mint a miénk. Régebbi, viszont ahogy szétnézel, érzed, hogy annak a háznak lelke van. Minden sarok történeteket tudna mesélni. Hangulatos, otthonos. Nagyon jól esett Taliának, amikor ezt megjegyeztem neki.

Talia és Tanya is egy hatalmas öleléssel köszöntött engem. Egyből megtaláltuk a közös hangot. Mivel Tanya 3 évvel idősebb csak tőlem, egyből mindketten éreztük, hogy ebből egy szuper barátság fog születni: főleg, hogy mindketten imádjuk a művészeteket, ő jelmeztervező, én maszkmesternek szeretnék menni, és mindketten gluténérzékenyek vagyunk. Egyből megvoltak a közös témák. Számot cseréltünk, és a lelkemre kötötte, hogy bármire szükségem van, vagy csak szeretnék valakivel lógni, írjak neki, átjön, vagy átjön értem és ott lehetünk náluk is nyugodtan. Vagy ha csak menni szeretnék valahova, csörögjek neki és elvisz kocsival.

Talia is eszméletlen aranyos volt velem. Azt mondta bármikor mehetek hozzájuk, mindig szívesen fogadnak, az ajtó mindig nyitva áll előttem. Megdicsérte az angolomat ő is, és nem akarta elhinni, hogy ez az első alkalom, hogy Angliában vagyok, és tényleg iskolában tanultam csak angolt. Eszméletlen jól estek mindkettejük szavai.

Ma volt az a nap, amikor tényleg úgy éreztem, hogy én is a család részese lettem. Úgy éreztem ismét leromboltunk egy falat, és inkább hidat építettünk a helyére. Nem feszengett egyikünk sem, viccelődtünk, nevettünk, mindannyian elengedtük magunkat. Már én sem görcsölök azon, hogy mit kéne mondanom, egyszerűen csak jön, mintha csak magyarul beszélnék.

Hazafelé együtt énekeltünk a kocsiban a családdal. Közös kedvenc ZENÉNK van, amit Hailey is imád énekelni.

Ma volt az a nap, amikor ténylegesen úgy éreztem, hogy itthon vagyok.

Megérkeztem végre. 

Mikor hazaértünk, már csak fürdetni kellett Haileyt, mert evett Taliáéknál. Sosem láttam még ilyen kicsi lányt megenni két szelet pizzát. Honey, ÉN ettem anno két szelet pizzát! Imádnivaló volt.

Dov kedvesen szólt, hogy nem muszáj már olvasnom is neki, meg felöltöztetnem, menjek nyugodtan pihenni, viszont, hogy őszinte legyek, nem akartam otthagyni a kis szőkeséget. Olvasni akartam neki, kiválasztani neki a kis unikornisos pizsamáját, és segíteni neki az öltözésben. Szeretek vele lenni, főleg amikor ennyire nyugodt. Remélem, hogy most már ő is lenyugszik, és menni fog az együttműködés.

Úgy érzem napról napra jobb lesz minden. Ahogy napról napra egyre közelebb kerülünk egymáshoz, és megszokjuk egymást.

Egyre közelebb érzem magamhoz a két kis lurkót, és a szülőket is. Most már pedig a távolabbi családtagokat is.

Ez volt az a nap, amikor végre szívből mosolyogtam és nevettem.

Ez volt az a nap, amikor végre barátokra leltem két gyönyörű lelkű emberben. Köszönöm, hogy vagytok, Tanya és Talia!

(Ja amúgy király, most már, ha benyúlok a hűtőbe, vagy valamelyik nasis szekrénybe, nem érzem úgy, mintha lopnék, vagy rosszat tennék. Igen, eddig voltak ezzel bajok, de ma már lazábban mozogtam a konyhában is. Talán valamikor már nagyobb főzéseket bevállalok magamnak..talán.)

Niki x

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Három napos gyors összefoglaló

Egy hónapos összefoglaló

15/15