Három napos gyors összefoglaló

Hogy őszinte legyek, talán így, hogy nincs itthon a család, jobban kifáradok, mint amikor itt vannak. 

Ezalatt a három nap alatt megtapasztaltam a honvágyat, a magányt, és a bezártságot. Rájöttem, hogy szükségem van a nyüzsgésre, és arra, hogy emberek között legyek. Pénteken, és ma is voltam Dov unokatesójáéknál segíteni, plusz ma elmentem egy családhoz bébiszitterkedni is. Holnap este szeretnék elmenni sétálni, ha jó idő lesz. 

Plusz ma beléptem egy csoportba Facebookon, amiben a londoni au pairek vannak. Szeretnék barátokat szerezni itt, és úgy gondolom ez egy nagyon jó módja annak, hogy találjak párat. 

Ami a főzést illeti: valamiért itt minden sokkal gyorsabban és gördülékenyebben megy, mint otthon. Ma nagyjából egy óra alatt összedobtam az ebédet: zöldségkrémleves, hús zöldségekkel megsütve, és sült krumpli. 

Nem szeretek egyedül lenni. Hiányzik, hogy Haileyvel játsszak, és Theot dajkáljam. Hogy Victoriával és Dovval beszélgessek. Kicsit úgy érzem most magam, mint egy elveszett kiskacsa, aki nem találja sem a testvéreit, sem az anyját. 

De ami mindennél jobban esik: Talia és Tanya figyelmessége. Tali mindennap felhív, hogy megkérdezze jól vagyok-e, eszek-e rendesen, és elmondja ezerszer, hogy bármikor átmehetek hozzájuk akár csak tv-t nézni, vagy beszélgetni, bármikor mehetek. 

Szóval holnap átugrok hozzájuk: segítek a főzésben, a pakolásban - mivel most náluk valami  fesztivál van, és elkél nekik a segítő kéz. Én pedig ezer örömmel segítek nekik bármiben. Mivel.

Ha ők nem lennének, nagyon elveszettnek érezném magam itt.

Niki x

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy hónapos összefoglaló

15/15