Heti összefoglaló 2/2

Nos, eltelt ismét egy hét. 

Úgy érzem ez már sokkal gördülékenyebben ment, mint az előző. Sőt, úgy éreztem, mintha elrepült volna. Mintha pislogtam volna kettőt, és már vasárnap este lett volna. Szaladnak a napok, mindennap más, és mindennap van valami váratlan. Élvezem, hogy rengeteg új dolgot tapasztalok meg, és tanulok. Az egyetlen, ami nagyon nem tetszett a hétben, hogy eszméletlenül megfáztam. Vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy elkaptam a gyerekektől. Szerencsére Theo már szinte teljesen egészséges ismét, Hailey és én még szenvedünk egy kicsit. 

De nézzük ezt a hetet összegezve: 
  • Taliaéknál töltöttem pár órát hétfőn, amit nagyon élveztem, a lányoknak köszönhetően. 
  • Kedd volt talán az egyik legrázósabb nap: Hailey üvöltve sírt, egyszerűen nem nem hallgatott senkire, és kezelhetetlen volt. 
  • Megtudtam, hogy 18 napot egyedül leszek itthon, így lesz időm bejárni Londont és a környéket jobban. 
  • Szerdán véget ért egy barátságom. Az utolsó olyan dolog, ami láncolt a régi életemhez. Ez volt az utolsó, amit el kellett engednem végleg. 
  • Szorosabbá vált a kapcsolatom Victoriával, rengeteget beszéltünk, és elég sok mindent megosztottunk egymással. 
  • Rájöttem arra, hogy nem egy harmadik szülő vagyok Hailey számára, és inkább legyek egy barátnője, mint még egy olyan ember az életében, aki rettentő szigorú vele. 
  • Haileyvel kimentünk a parkba játszani, amit mindketten eszméletlenül élveztünk. 
  • Meglátogat abban a 18 napban legjobb barátnőm, így együtt járhatjuk be Londont, amiről évek óta álmodoztunk. 
  • Sétáltam a parkban Nikoval, és élveztem a csendet. 
Nos, eseménydús hét van a hátam mögött ismét. Rengeteg minden történt, de úgy érzem, hogy ténylegesen ez volt a választóvíz. 

Ma ahogy sétáltunk Nikoval, rá kellett döbbennem arra, hogy elégedett vagyok az életemmel jelen helyzetben. Végigcsináltam azt, amibe májusba belekezdtem. Teljesítettem egy magam elé kitűzött célt. Sikerült. Ahogy sétáltunk, és nézelődtem, rájöttem arra, hogy jelenleg boldog vagyok, attól függetlenül, hogy vannak nehéz napok, amikor feltudnék robbanni az idegtől. Igen, van amikor kikészítenek a gyerekek, van amikor kicsit feladom. De tudom jól, hogy ez a két gyerek a két hét alatt mennyi élményt és szeretetet adott nekem. Tudom, hogy ez ezzel jár. Türelmes vagyok, szerencsére. Minden apró ölelésért megéri ezt csinálni. Ma Hailey bejött hozzám mesét nézni. Hozzám bújt, és úgy néztük. (Gyűlölöm a Peppa Malacot. Komolyan.) Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem gondolkodtam el azon párszor, hogy jól döntöttem-e, hogy ide jöttem, de minden egyes alkalommal arra jutok, hogy: igen, ennél jobb döntést nem is hozhattam volna. Jelenleg boldog vagyok. Hiányzik a családom és a barátaim, de nincs időm erre gondolni. Arra van időm, hogy szeressem őket, ilyen messziről is, de tudom, hogy ez most az én időm: hogy felfedezzek, hogy tapasztaljak, és  megtanuljak nélkülük boldogulni. 

Rengeteget gondolkodtam azon, hogy meddig szeretnék maradni kint. Egy év, két év. Mennyi az az idő, amit bírnék. Most úgy érzem, hogy sokkal jobbnak látom a két évet. Számomra is és a gyerekeknek is ideálisabb lenne. Szeretném kiélvezni addig, ameddig csak lehet. Szeretnék minél többet tanulni, és minél többet felfedezni. Megtapasztalni, hogy milyen hosszabb ideig egy másik országban élni. Barátokat szeretnék szerezni, és emlékeket. Minél többet mindkettőből, annál jobb. 

Összeírtam magamnak azt is tegnap, hogy miket szeretnék venni a jövőben, csak azért, hogy ne költsek teljesen feleslegesen. Szeretnék egy új telefont venni, így elkezdtem arra gyűjteni. Visszafogtam magam az össze-vissza vásárolgatásban is. Tényleg szeretnék spórolni egy kicsit, és nem annyira kicsapongó lenni, ami a vásárlást illeti. Muszáj megtanulnom beosztani, és félretenni. Muszáj belátnom magamnak, hogy sehova sem vezet az, hogyha elköltöm az összes pénzemet ruhákra. És esküszöm, ez a legnehezebb jelenleg: annyi mindent tudnék venni. Annyi minden tetszik meg, de sajnálom rá a pénzt, mivel tudom, hogy van EGY nagy dolog, amit szeretnék, és arra kell a pénz. 

Szóval igen. Gyűjtögetek: barátokat, emlékeket, pénzt. Remélhetőleg sikerülni fog mindháromból rengeteget szereznem. 

Niki x 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Három napos gyors összefoglaló

Egy hónapos összefoglaló

15/15