Egy hónapos összefoglaló

Mivel szeptember 21-én jöttem, azóta már eltelt egy hónap, így úgy gondoltam, hogy összefoglalom, hogy mi történt ezalatt a hoooosszúú egy hónap alatt:


  • Életemben először ültem repülőn
  • Életemben először tettem be a lábamat az Egyesült Királyságba
  • Életemben először költöztem ennyire messzire a szüleimtől
  • Életemben először voltam ennyire egyedül 
  • Megtanultam megérteni a gyerekeket 
  • Egyre jobban megy az angol
  • Barátokat szereztem Londonban 
  • Ismét elkezdtem edzeni és futni 
  • Új célokat tűztem ki magam elé
  • 19 napig egyedül éltem (vagyis még most is) egy házban, ahova még csak most költöztem be
  • Életemben először jártam London belvárosában 
  • Életemben először jártam be London nevezetességeit 
  • Megvolt életem első külföldi crusha, akiről azt hittem brit, erre kiderült, hogy német...
  • Életemben először koktéloztam London belvárosában
  • Meglátogatott barátnőm, aki egy airbnb-ben élt négy napig tőlem nagyjából tíz perc sétára
  • Egy nap alatt háromszor riasztottam be a házat 
  • Pizsipartit tartottunk két napon keresztül Talival és Tanyaval 
  • Életemben először metróztam itt
  • Életemben először vásároltam a Primarkban 
  • Olyan dolgokat tettem meg, amit nem gondoltam volna, hogy elég bátor vagyok hozzá 
  • Rengeteget tanultam magamról, az itteni életről, és az itteni emberekről 
  • Végignéztem egy borzalmas sorozatot 
  • Már sokkal szívesebben olvasok angol cikkeket, mint magyart 
És még rengeteg minden, de inkább csatolok pár képet.












Niki x

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Három napos gyors összefoglaló

15/15