11/11

Egyre közelebb érzem magamhoz a gyerekeket. És ma ráeszméltem valamire. 

Miért vagyok ennyire szigorú Haileyvel? 

Had egyen még egy perecet. Had egyen még egy kocka csokit. Ha egyszerre akar színezni és enni, gyerünk. Nem az anyukája vagyok, hanem az au pairje. Ha a barátja akarok lenni, egy kicsit az ő oldalára kell állnom, ahelyett, hogy Victoria és Dov pártját fognám. 

Szóval ma eszerint az elv szerint működtünk, és láss csodát: sokkal jobban ment minden. Sokkal jobban élvezte mindkettőnk az együtt töltött időt. 

Rájöttem, hogy nem kell görcsösen koncentrálnom arra, hogy példát mutassak, vagy egyáltalán megpróbáljak tökéletes lenni. Nem vagyok az. Ennyi az egész. Ahogy elengedtem ezt ma, rájöttem, hogy sokkal jobb móka ez az egész. 

Reggel együtt reggeliztünk, majd elvittem oviba. 

Két fok volt ma kint. Kettő. Ket-tő. Szerintem nem kell részleteznem, hogy mennyire fagytam meg. Az itteni idő, kegyetlen. Komolyan. Egyszerűen kegyetlen. Ha nem esik, akkor éppen fúj, és összeteszem a két kezem, ha két percre süt a nap. 

Szóval ezután hazajöttem és takarítottam: kitakarítottam a konyhát, majd nekiálltam mosni. Miközben teregettem, filmet néztem, majd port töröltem, Theora vigyáztam, és Victoriával beszélgettem. Rengeteget. I mean, RENGETEGET. 

Úgy érzem ténylegesen egyre jobban befogadnak a családba. Ma kikérték a véleményemet abban is, hogy milyen színű párnahuzatokat vegyenek a nappaliba, szerintem mi illene oda. És abban is a segítségemet kérte Victoria, hogy hogyan rendezze el a polcon a képkereteket, hogy jól mutassanak. 

Apró dolgoknak tűnnek elsőre. Viszont, ha jobban belegondol az ember ezekbe, rájön, hogy ezek az apró gesztusok mutatják meg, hogy tényleg fontos a véleményed, és igenis a család tagja vagy te is, te is itt élsz, és gondoskodni akarnak arról, hogy jól érezd magad az életteredben. És ezt nagyon értékelem. 

Hailey ma annyira örült, mikor hazajött az oviból, hogy a nyakamba ugrott. Ölelgetett, és egyből húzott játszani. Talán ma volt az első nap, amikor egyszerre kellett ténylegesen odafigyelnem mindkettőjükre, és úgy érzem álltam a sarat. 

Este jött a fürdés. Amíg engedtem a vizet a kádba, kiválasztottuk, hogy melyik pizsamába aludjon este. Talán ma este nevettünk a legtöbbet együtt. 

Majd jött a fürdés ideje. Pancsoltunk, fogat mostunk utána, majd felöltöztünk, majd átadtam a terepet Victoriának. 

Majd jött a ráeszmélés: jövőhét csütörtöktől, 18 (igazából 19) napot szabad vagyok. Rengeteg tervem van ezekre a napokra: 
  • The British Museum
  • Big Ben
  • The Buckingham Palace 
  • London Eye
  • Westminsteri apátság
  • Towel Bridge
  • Trafalgar tér
  • Hyde park 
  • Piccadilly Circus
  • Természettudományi Múzeum 
  • Madame Tussauds 
  • The Oxford Street
  • Covent Garden
És azt hiszem még addig bővítem a repertoáromat. Van még rá pár napom. 

Niki x

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Három napos gyors összefoglaló

Egy hónapos összefoglaló

12/12