9/9

Belegondoltatok már abba, hogy egy gyerek sírásának hangja és frekvenciája, nagyban hasonlít egy versenyautó hangjára, amikor nulláról százra gyorsul nagyjából három másodperc alatt? Tudom, hogy ezt most hallod a fejedben, és ledöbbenve realizálod, hogy mennyire igazam van! 

Nos a bevezető azt hiszem elég sok mindent elmesél a mai napomról. A reggel is teljesen máshogy indult, hogy általában. Lebattyogtam a földszintre, teát készítettem magamnak, majd leültem újságot olvasni. Haileyt a telefonomon figyeltem, hogy mikor kel fel. Miután megittam a teámat, úgy döntöttem elkezdem a maradék ruhát összehajtani, ami tegnapról maradt. Nem sokat haladtam, hiszen Hailey felkelt, szóval levittem magammal vissza a földszintre. Játszottunk, és együtt reggeliztünk. 

Van egy szokásuk Victoriával, amibe engem is beavatott ma Hailey: van egy játéktubus, amire az van írva, hogy "Sun Cream", és úgy teszel, mintha tennél egy kicsit a kezedbe, és bekened az arcát vele. Imádja. Imádja, hogy érzi, hogy szeretik. Imádja, ha cirógatod az arcát óvatosan, és odafigyelsz rá. Nem tudom tudja-e, hogy nincs a kezemen valójában semmi, vagy sem, de nem is akarom tudni egyszerűen. Jó ránézni, amikor látod, hogy megnyugszik a te energiáidtól. Amikor látod, hogy mennyire jól esik neki az, hogy szereteted. Talán ezért éri meg a legjobban ezt a munkát csinálni. 

Néha kimerítenek, néha kiidegelnek, és néha sírni tudnék, hogy nem hallgatnak rám. DE! Semmi pénzért nem cserélnék másik Au pairrel. Az életem részei lettek. Ez a két kis ördögfióka. Egyszerűen hálás vagyok azért, hogy a sors így akarta, hogy megismerjem őket. Hogy részese legyek annak, hogy felnőnek. 

Miután reggeliztünk, és játszottunk, Victoria is lejött az emeletről Theo babával. A kis poronty is reggelizett, majd felöltöztek mindannyian, és útnak indultak. 
Dov már korán reggel elment itthonról. Szóval ismét egyedül maradtam déltől, egészen ötig. 

Miután elkészült az ebédem és megettem, rendet raktam a konyhában, és lényegében az egész földszinten. Kicsit pihenni akartam, így megnéztem a sorozatomból három részt. Közben rendet raktam a tv szobában is, és összehajtogattam a ruhákat. Imádom, hogy már annyira átállt az agyam angolra, hogy sorozatnézésnél sem kell mindig annyira koncentrálnom, hogy mit mondanak, mert megértem teljesen. Így több mindent is tudok csinálni közben, de mégis tudom, hogy mi történik. 

Azon agyaltam ma, hogy minden héten venni fogok egy magazint. Akár fashion akár beauty, akár celeb. Lényeg, hogy sok cikk legyen benne, és tudjam olvasni, és ezzel is fejlődjek. Minden lehetőséget megakarok arra ragadni, hogy fejlődjek. 
  • Beszélgetni az itteniekkel. Legyenek ezek a szülők, legyenek ezek Victoria tesói, vagy Hailey. Mindegy ki az, csak angolul beszélgessünk.
  • Itteni lapokat olvasni. Minél többet. Töviről-hegyire elolvasni az oldalakat, és nem csak lapozgatni. Ténylegesen elolvasni a cikkeket, ezzel is bővítve a szókincsem.
  • Sorozatokat nézni, vagy filmeket, meséket, kizárólag angolul, magyar felirat nélkül. Elérni azt, hogy szóról-szóra értsem, hogy mit mondanak. 
Amire még rájöttem ma: rengeteg szót tanultam meg, amióta kint vagyok, de úgy, hogy fogalmam sincs, hogy pontosan mi a magyar megfelelője. Használom ezeket a szavakat a mindennapokban, és tudom, hogy mikor kell használni, mire mondjuk, de fogalmam sincs, hogy magyarra hogyan is kell lefordítani. És egyre több ilyen van. 

Szóval miután megnéztem három részt is a sorozatomból, úgy gondoltam kitakarítom a fürdőszobát az emeleten. Három tisztítószert fújtam a zuhanykabin üvegoldalára, mire végre lejött a vízkő róla. Komolyan, annyira kemény itt a víz, hogy az valami tragédia. De a lényeg, hogy lejöttek róla a kis fehér pöttyök. 

Ezután hazaért a család. Vacsorát készítettem Haileynek -tojásrántotta pitában, avokádóval. Mondanom sem kell, hogy imádta  -, majd megfürdettem, életemben először egyedül Theot. Majd Hailey is fürdött, végül fent hagytam őket a szülőkkel. 

Nem hallottam mást, csak sírást, Hailey részéről. Komolyan. 

Holnap nem Haileynek fogom hívni, hanem Ferrari Enzonak. Tragikus volt. Niko (ő a kutya, nem tudom esett-e már róla szó, vagy sem) is odabújt hozzám, miközben pakoltam Hailey játékait, és éreztem, hogy REMEG a kutya! 

Valószínűleg azért nyűgös mindkét gyerek, mert betegek. Hailey köhög, és náthás, Theo pedig náthás, és valószínűleg ma lázas is volt. Én már csak abban reménykedem, hogy én nem kaptam el semmit. Annyira gyenge az immunrendszerem, hogy vigyáznom kell magamra nagyon. 

És még arról is beszélnem kell velük, hogy mi lesz végül jövőhéten, hogy ők mennek el itthonról. Egy teljesen biztos: 

Nem szeretnék hazamenni.

Niki x

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Három napos gyors összefoglaló

Egy hónapos összefoglaló

12/12