15/15

Ez volt az utolsó hétfőnk együtt a családdal egy időre. Legközelebb már csak novemberben lesz. 

Egyre közelebb van az, hogy elutazzanak. Már pakolnak, és készülődnek. Én pedig csak remélni tudom, hogy minden rendben lesz velük. 

Ma ismét vegyes érzelmeim voltak. Theoval nem sokat voltam ma, viszont Haileyvel egész sokat. Ma úszni mentek, szóval az idő alatt én sorozatot néztem. 

Majd este fürdés előtt ismét nagyon jól szórakoztunk. Játszottunk, és rengeteget nevettem. 

Ezekért a pillanatokért éri meg ezt az egészet csinálni.

És persze, ma sem unatkoztam: mosogattam, pakoltam, porszívóztam, mostam, és ruhákat hajtogattam. Próbáltam figyelni a rendre. 

De a napom fénypontja az ebédem volt. Hiányoztak már a hazai ízek: gazdag ízvilág, csípős, és a pirospaprika. 

Szóval csináltam egy lecsót. De olyan lecsót, hogy anyukám lenne a világ legbüszkébb nője, ha megkóstolná. Mintha csak ő csinálta volna. 

Szóval ma kicsit hazarepültem egy ebéd erejéig. Jó volt ismerős ízeket érezni. Victoria megjegyezte, hogy a magyarok tényleg mindenbe paprikát tesznek. Csak nevettem. Igaza volt. Nagyon is. 

Ma ezen felül tervezgettem azokat a napokat, amikor barátnőm meglátogat. Szeretném számára felejthetetlenné tenni azt a négy napot, amit itt fog tölteni, így arra jutottam, hogy azokat fogjuk megnézni amiket ő szeretne. Elvégre, neki csak pár napja van itt, nekem pedig két évem, ha nem több. Szóval megkértem, hogy szedje össze hova szeretne elmenni, majd csinálok egy programtervet hozzá. Várom már eszméletlenül, hogy itt legyen, és végre kipipálhassuk Londont is arról a listáról, amin azok a helyek vannak, ahova mindig is elakartunk jutni. London az a város, ahova 12 éves korunk óta elakarunk jutni. Elmenni a nevezetességekhez, és persze beülni egy Nando'sba. (Arról nem is beszélek, hogy találkozni az 1D-vel. Őrültek voltunk.) Szóval nagyon várjuk, és tervezgetjük, hogy mire szakítunk időt. 

Jaj, és amit még nagyon várok: CUPCAKE GYÁRTÁS! 

Szóval kedves barátném, készülj fel, hogy sütisütés is lesz ám! 

Niki x 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Három napos gyors összefoglaló

Egy hónapos összefoglaló

Heti összefoglaló 2/2