Első nap

Lényegében ma volt az első teljes napom a családdal. 

Mindenki azt kérdezi, hogy olyan volt-e, mint amire számítottam. 

A válaszom egyszerű: nem. 

Igazából nem is tudom, hogy mire számítottam. Talán ezen el sem gondolkodtam ezidáig, hiszen, teljesen új pálya volt számomra, nem tudtam mire kéne, hogy számítsak. 

Reggel nem voltam benne biztos, hogy mikor is kellene kelnem, szóval inkább felkeltem reggel hatkor, és puccba vágtam magam. Fél hétkor már a konyhában ültem, és bámultam ki a kertbe. Talán életembe most láttam először olyat, hogy egy mókus szalad végig a kerítésen. Aztán hétkor megkezdődött a nap. Hailey az apukájával együtt jöttek le a földszintre. Gyors reggeli a kicsi lánnyal, játék játék játék, öltözés, majd irány az óvoda. Miután kitettük őt, és elköszöntünk egymástól, tettünk egy kisebb kört a környéken, hogy ne legyen annyira idegen - elvégre már én is itt lakom, jó, ha tudom mi merre van. 

Miután hazajöttünk, Theo baba már lent volt az anyukájával. Beszélgettünk, nevetgéltünk, vigyáztam a kicsire, amíg az anyukája felöltözött, elkészült. Mivel ma egy barátjukkal találkoztak, szabad voltam pár órára, így ezt kihasználva felkaptam a kabátomat, és elindultam egy felfedezőútra. Céltalanul indultam el, úgy voltam vele, kilyukadok ott, ahol kilyukadok, telefon van nálam, nem veszek el. Így jutottam be a városközpontba, azon belül pedig egy kisebb térre, ahol pár kínai bolt, és egy mini tesco volt. Mivel a samponomat otthon hagytam, muszáj voltam bemenni, hogy vegyek egyet az otthon hagyott helyett. Ez idő alatt végig anyukámmal telefonáltam, és mindig mondtam neki mit látok. Végül mielőtt fizetni indultam, elköszöntem tőle. A megszokott módon. 

"- Na de leteszem kicsim, majd ha hazaértél írj!" - mondta drága édesanyám, mire elhangzott a tesco kellős közepén a válaszom: "Rendben anya, PUSZI." 

Hagyok időt, hogy rájöjj mi a bibi a szituval. Igen, olvasd el még egyszer. 

...

Igen. Pontosan. 

Az egész bolt engem nézett. Ezután elég gyorsan arra a következtetésre jutottam, hogy ideje, hogy hazajöjjek. Persze ebben nagy szerepet játszottak a felettem gyülekező esőfelhők is.

 Hazafelé elrágcsáltam a gumicukrot amit vettem magamnak, és nézelődtem. Pontosan úgy néz ki a környék, ahogyan azt elképzeltem: tiszta, hangulatos, szép, angolos. Mintha csak az egyik álmomból ragadtam volna ki a környezetet. Minden túlzás nélkül tudom azt mondani, hogy gyönyörű.

Miután hazaértem, pihentem egy kicsit a szobámba, majd az apukával együtt lementünk a földszintre.

Türelmesen elmagyarázott nekem mindent. Mi hol van a konyhában, hol van a mosógép, a szárító, a takarítószerek. Megbeszéltük, hogy mik a mindennapi teendőim. Ő visszament az irodájába dolgozni, én pedig nekikezdtem. Letöröltem a pultokat, letakarítottam az üvegasztalt, kipakoltam a mosogatóból, majd leszedtem a szárítóról a ruhákat, és összehajtogattam őket. Ezután amíg nem értek haza a gyerekek, teljesen szabad voltam. 

Hailey csak nagyjából negyed órára jött haza, mert úszni ment ma. Theo baba, az anyukájuk és én maradtunk itthon. Miután ejtettünk a kutyussal egy gyors egészségügyi sétát, ismét munkába álltam. Megmutatta nekem Victoria, az anyuka, hogy hova tegyem a gyerekek ruháit, majd leültem Theoval játszani, amíg ő főzött. 

Majd megérkezett Hailey is úszás után, így kezdődött meg a nagy játékunk. Gyurmázás, babázás, és doktorosdi. Megtanultam ma azt is, hogy hogyan tettessem azt, hogy a számba teszem a játék lázmérőt. Azt hiszem egész jól színleltem a dolgot. 

Majd ezután jött a kicsi lány vacsorája, majd a fürdés, és a meseolvasás. Victoria lefektette aludni, én pedig lementem a konyhába vacsorázni. 

Ó igen, nem sokat ettem, ma sem. Egy joghurt, amit említettem gumicukor, és a vacsorám. Ezután még váltottam pár szót a szülőkkel, végül feljöttem a szobámba egy diétás kóla társaságában. 

Mit köszönhetek a mai napnak? 

Hogy kiléptem a komfortzónámból, rengetegszer: 
  • először fogtam és dajkáltam egy kilenc hónapos gyereket
  • először segítettem egy gyereknek vécézés után
  • először sétálgattam Hendonban, teljesen egyedül 
  • először fürdettem gyereket 
  • először etettem gyereket teljesen egyedül 
  • először nyúltam a hűtőbe 
  • először kötöttem kompromisszumot Haileyvel


Szóval azt hiszem sikeresen zártam az első napomat. 

Niki x 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Három napos gyors összefoglaló

Egy hónapos összefoglaló

15/15