5/5

Eljött az első fizum napja is.

Ez a reggel is jól indult. Fogjuk rá. Egyre jobban kezelem a felesleges hisztit. Reggeliztünk Haileyvel, majd tartottunk egy dance partyt, amit talán én még jobban is élveztem, mint a gyerek. De..komolyan..a szülőség is erről szól, nem? Hogy bűntudat nélkül gyurmázhass, babázhass, táncikálhass, és senki sem fog kérdőre vonni, hiszen csak lefoglalod a gyereket. Szóval ha azt nézzük, én is csak kiélem a gyermeki énemet jelenleg. Amit imádok. Komolyan. 

Majd ezután ismét én vittem Haileyt oviba. Ma az idő is kedvezett, és napsütésben tudtam vinni őt. Tanultam a tegnapiból, és ma már a fülesemet is vittem magammal, hogy hazafelé tudjak zenét hallgatni. 

Mivel péntek van, lecseréltem az ágyneműket, és kimostam őket. Hajtogattam, majd ebédeltem, aztán Theora vigyáztam egy kicsit. Victoria nagyon aranyos volt, és hozott nekem friss virágot a szobámba, mert beszéltünk róla, hogy szeretem a virágokat. Eszméletlen jól esik a figyelmességük. 

Majd eljött a kedvenc részem a napból: elmentünk a közeli bevásárlóközpontba. Komolyan, mióta kint vagyok, ezt élveztem a legjobban. Végre ismerős terep, ruhák, sminkek mindenhol amerre ellátok. Bementem pár üzletbe, majd vettem magamnak kézkrémet, és hajbalzsamot (mert ugye az okos gyerek elrakott minden szart, csak a méregdrága samponját és balzsamát nem). 

Miután hazajöttünk, nem sok időt voltak itthon a többiek, mert családlátogatóba mentek, szóval egyedül voltam itthon. Sorozatot néztem, kicsit pihentem, majd hazajött Hailey, Theo, hogy lefürödjenek, és közben a szülők is készülődtek. 

Kegyetlen volt. Először emeltem meg a hangomat Haileyre. Egyszerűen fáradt voltam. Csupa víz volt, mert állandóan fröcskölt, annak ellenére, hogy szóltam neki, hogy ne tegye. Igen, felemeltem a hangom. Igen, meglepődött ő is. 

Majd a pizsamáját sem akarta felvenni. Szaladgált, majd amikor végre megtudtam őt fogni, szinte ösztönösen ültettem az ölembe úgy, hogy ne tudjon mozdulni. Tudtam, hogy rettentő fáradt, és ezért csinálja ezt a cirkuszt. Tudtam, hogy rengeteg változás érte az elmúlt hónapokban. 

Új óvoda, új au pair, Victoria itthonléte. 

Szóval tényleg próbálok nagyon figyelmes maradni, és megértő lenni vele. A jó pillanatokért teljesen megéri. Imádom amikor együtt nevetünk, amikor együtt játszunk, vagy együtt táncolunk.

Ma beütöttem a könyökömet, és eléggé fájlaltam. Szaladt a kis dobozáért, amiben a doktorosdihoz használt játékai vannak, és megvizsgált gyorsan, hogy rendbe jövök-e, kaptam egy puszit a könyökömre, majd egy sebtapaszt rá. 

Istenem, Hailey sose nőj fel! Kérlek hidd még el nagyon sokáig, hogy a pusziknak gyógyító ereje van! 

És édes kedves Theo baba. Miért mindig az én karomban alszol el? Valószínűleg tetszik neked az, hogy éneklek neked, és cirógatom a hátadat, miközben dajkállak. Valószínűleg épp most rontalak el. Valószínűleg olyan 18-19 év múlva gyűlölni fog engem a barátnőd, hogy úgy alszol csak el, ha cirógat téged. Előre is sorry csajszi. 

Amire ma rájöttem: 
  • Az angolom rohamosan fejlődik. Komolyan, ijesztő. Ilyen fejlődéseket évek alatt értem el az iskolában.
  • Minden "olcsóbb" itt, ha átváltom forintba a dolgokat. Szóval jobban járok, hogyha itt veszek telefont btw. 
  • Képtelenek visszamondani az emberek a vezetéknevemet. Imádom, hogy mindenkinek kerekedik a szeme, amikor kimondom.
Este 11-ig egyedül voltam itthon, olyan este héttől, mert vacsorázni ment a család. Netflixeztem, fürödtem egy jót, majd telefonáltam. Óh igen, megjött az angliai számom is végre, szóval.

Mától hivatalosan is kint vagyok.

Niki x

Megjegyzések

  1. “Mától hivatalosan is kint vagyok.” Egyszerűen ijeszto, és boldog mondat ez. De azért a laptopod idozonaja az itthoni. Hianyzol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valaminek maradnia kellett, ami az otthonra emlékeztet!
      Te is!
      x

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Három napos gyors összefoglaló

Egy hónapos összefoglaló

15/15